Diferència entre revisions de la pàgina «Proyecto M06 Unidad Formativa 1 (Curso 2018-2019)»
Salta a la navegació
Salta a la cerca
Línia 14: | Línia 14: | ||
=== Especificacions funcionals === | === Especificacions funcionals === | ||
==== M6: programació client==== | ==== M6: programació client==== | ||
+ | <ol> | ||
+ | <li>Totes les cartes excepte la seleccionada pel servidor han de poder descartar-se (girar-se cap per avall)</li> | ||
+ | <li>Un cop descartada un carta NO pot tornar a girar-se</li> | ||
+ | <li></li> | ||
+ | <li></li> | ||
+ | <li></li> | ||
+ | </ol> | ||
+ | |||
====M7: programació servidor==== | ====M7: programació servidor==== | ||
====M9: disseny d'interfície==== | ====M9: disseny d'interfície==== |
Revisió del 14:35, 19 set 2018
Introducció
El joc del Qui és qui?
Farem el joc del qui es qui contra la màquina.
- El servidor triará una carta d'entre un seguit d'opcions i nosaltres l'haurem d'endevinar fent preguntes
- Cada carta tindrà una sèrie de característiques limitades i úniques.
- Les preguntes ens permetrà descartar opcions, per exemple: Porta ulleres? -> si la resposta es SI, descartem totes aquelles cartes que NO porten ulleres
- Guanyes el joc si totes les cartes menys 1 estan descartades i l'única que queda és la carta sel·leccionada pel servidor.
- Perds el joc si l'única carta que queda NO coincideix amb la sel·leccionada pel servidor.
Product Backlog
Especificacions funcionals
M6: programació client
- Totes les cartes excepte la seleccionada pel servidor han de poder descartar-se (girar-se cap per avall)
- Un cop descartada un carta NO pot tornar a girar-se
M7: programació servidor
M9: disseny d'interfície
Especifiacions no funcionals
- Es treballarà amb Javascript pur, no es poden fer servir llibreries externes o frameworks
- Es traballarà amb PHP
Definition of Done (DOF)
- Tasca implementada
- Tasca testejada
- Tasca comitejada
- Tasca pujada a producció
Gestió de projecte
Sprint #1 (27-30 hores)
Sprint #2 (27-30 hores)