Diferència entre revisions de la pàgina «Projecte Gestor de projectes SCRUM AMS»

De Wiket
Salta a la navegació Salta a la cerca
 
(Hi ha 18 revisions intermèdies del mateix usuari que no es mostren)
Línia 5: Línia 5:
  
 
==Product Backlog==
 
==Product Backlog==
 +
* <del>1.Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints</del>
 +
* <del>2.Heu de fer servir JPA/Hibernate per l'accès a la base de dades remota</del>
 +
* <del>3.Els usuaris poden ser de tipus: Developer( només pot visualitzar les dades), Product Owner(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), Scrum Master(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), Administrador d'usuaris(pot crear usuaris)</del>
 +
* <del>4.Quan inicia l'aplicació ha d'intentar trobar la base de dades remota en aquest cas ho indicarà amb un texte (ONLINE)</del>
 +
* <del>5.Totes les finestres internes  ( FinternalFrames ) es poden tancar i redimensionar.</del>
 +
* <del>6.El projecte ha de tenir  un JInternalFrame de login única per tots els usuaris. Apareix al obrir l’aplicació. Fins que no està logueat, no estan actius els menús.</del>
 +
[[Fitxer:loginScrum.png]]
 +
* <del>7.Al clicar ENTER ha de intentar validar l’usuari.</del>
 +
* <del>8.Ha de tenir un JInternalFrame per inscriure usuaris al programa.</del>
 +
[[Fitxer:creacioUsuarisScrum.png]]
 +
* <del>9.Generar password genera password aleatori de 6 caràters, ho mostra per un JOptionPane i ho afegeix a un formulari per ser guardat.</del>
 +
* <del>10.El nom del loguin es genera automàticament a partir de la inicial del nom de pila i primer cognom sencer.</del>
 +
* <del>11.Es comprova que el password coincideix amb la seva repetició. Si no és així, es mostra un label al costat del camp del text indicant el problema en vermell.</del>
 +
* <del>12.S’ha de confirmar el format de mail.</del>
 +
* <del>13.Ha de tenir un JInternalFrame per afegir projectes.</del>
 +
[[Fitxer:addProyectosScrum.png]]
 +
* <del>14.Totes les accions a la base de dades remota es replicaràn a la base de dades embeguda</del>
 +
* <del>15.Si el nom del projecte ja existeix, no es crea i s’avisa a l’usuari amb un label sota el JTextField de Nom de projecte.</del>
 +
* <del>16.Els ComboBox d’usuaris es carreguen amb els usuaris de la base de dades que poden fer la respectiva tasca, scrum master o product owner.</del>
 +
* <del>17.Sempre es veurà a la part dreta superior el nom de l’usuari amb el que estem logueixats i un botó per tancar la sessió.</del>
 +
[[Fitxer:usuarioLogadoScrum.png]]
 +
* <del>18.Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)</del>
 +
* <del>19.Al JDecktop pane hi haurà un menú amb els següents menús principals:</del>
 +
**Usuaris.  Submenus:
 +
***Nou usuari.
 +
***Buscar usuari ( veurem les dades i les podrem modificar )
 +
[[Fitxer:MenuUsuariosScrum.png]]
 +
**Projectes Submenus:
 +
***Nou projecte
 +
***Mostrar tots els projectes
 +
[[Fitxer:menuProyectosScrum.png]]
 +
* 20.Hi haurà un JInternalFrame on es veurà la llista de projectes i quan cliquem en un d’ells, es veurà a la seva dreta les dades del projecte.
 +
[[Fitxer:listaProyectosScrum.png]]
 +
* 21.Al JInternalFrame on es veuen els projectes , hi ha un botó per mostrar les especificacions.
 +
* 22.Hi ha un JInernalFrame on veurem les especificacions del projecte seleccionat i  allà podrem veure/modificar les hores dedicades i l’sprint a la que pertanyen i podrem afegir-ne. ( tot depenent del permís d’usuari).
 +
[[Fitxer:detallProjecte.png]]
 +
* <del>23.Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió</del>
 +
* 24.Quan s'inicia l'aplicació s'ha de comprobar si han hagut accions OFFLINE, en aquest cas replicar les accions a la base de dades remota
 +
* 25.Per crear usuaris nous heu de fer servir una Store Procedure (tant a la base de dades remota com a la embeguda)
 +
* 26.Al clicar el botó ELIMINAR, s’esborren de la base de dades les Tasques  ( especificacions ) marcades amb el checkbox.
 +
* 27.Al clicar el botó GUARDAR, es guarden tots els canvis realitzats  a la base de dades.
 +
* 28.Al clicar al botó AÑADIR, s’obre un altre JInternalFrame on podem introduir les dades de la nova tasca. Aquesta tasca correspon al projecte que tenim ara seleccionat.
 +
[[Fitxer:afegeixEspec.png]]
 +
* 29.Al clicar per tancar aquesta finestre apareix un missatge per confirmar. Si Cliquem Cancelar, no tanca i si cliquem Aceptar sí.
 +
* 30.Quan cliquem a Añadir i es guarda correctament  a la base de dades la nova tasca, apareix un missatge de confirmació i s’oculta la finestra de “Nueva tarea”. Si no es pot guardar es mostra un missatge i no s’amaga la finestra.
 +
[[Fitxer:confirmacio.png]]
 +
* 31.Si dos o més usuaris a la vegada fan servir la aplicació en mode OFFLINE, quant tornin a tenir conexió només es replicarán les instruccions a la base de dades remota si aquesta no ha canviat desde l'última vegada que va tenir connexió
 +
 
=== Especificacions funcionals ===
 
=== Especificacions funcionals ===
 
====M6: Accès a dades====
 
====M6: Accès a dades====
Línia 17: Línia 65:
 
* Quan s'inicia l'aplicació s'ha de comprobar si han hagut accions OFFLINE, en aquest cas replicar les accions a la base de dades remota
 
* Quan s'inicia l'aplicació s'ha de comprobar si han hagut accions OFFLINE, en aquest cas replicar les accions a la base de dades remota
 
* Per crear usuaris nous heu de fer servir una Store Procedure (tant a la base de dades remota com a la embeguda)
 
* Per crear usuaris nous heu de fer servir una Store Procedure (tant a la base de dades remota com a la embeguda)
 +
* Si dos o més usuaris a la vegada fan servir la aplicació en mode OFFLINE, quant tornin a tenir conexió només es replicarán les instruccions a la base de dades remota si aquesta no ha canviat desde l'última vegada que va tenir connexió
  
 
====M7: Disseny d'interficíes====
 
====M7: Disseny d'interficíes====
Línia 34: Línia 83:
 
* Els ComboBox d’usuaris es carreguen amb els usuaris de la base de dades que poden fer la respectiva tasca, scrum master o product owner.
 
* Els ComboBox d’usuaris es carreguen amb els usuaris de la base de dades que poden fer la respectiva tasca, scrum master o product owner.
 
* Sempre es veurà a la part dreta superior el nom de l’usuari amb el que estem logueixats i un botó per tancar la sessió.
 
* Sempre es veurà a la part dreta superior el nom de l’usuari amb el que estem logueixats i un botó per tancar la sessió.
 +
[[Fitxer:usuarioLogadoScrum.png]]
 
* Al JDecktop pane hi haurà un menú amb els següents menús principals:  
 
* Al JDecktop pane hi haurà un menú amb els següents menús principals:  
 
**Usuaris.  Submenus:  
 
**Usuaris.  Submenus:  
 
***Nou usuari.
 
***Nou usuari.
 
***Buscar usuari ( veurem les dades i les podrem modificar ) )
 
***Buscar usuari ( veurem les dades i les podrem modificar ) )
 +
[[Fitxer:MenuUsuariosScrum.png]]
 
**Projectes Submenus:
 
**Projectes Submenus:
 
***Nou projecte
 
***Nou projecte
 
***Mostrar tots els projectes  
 
***Mostrar tots els projectes  
*Hi haurà un JInternalFrame on es veurà la llista de projectes i quan cliquem en un d’ells, es veurà a la seva dreta les dades del projecte.
+
[[Fitxer:menuProyectosScrum.png]]
 +
*Hi haurà un JInternalFrame on es veurà la llista de projectes i quan cliquem en un d’ells, es veurà a la seva dreta les dades del projecte.
 +
[[Fitxer:listaProyectosScrum.png]]
 
*Al JInternalFrame on es veuen els projectes , hi ha un botó per mostrar les especificacions.  
 
*Al JInternalFrame on es veuen els projectes , hi ha un botó per mostrar les especificacions.  
 
*Hi ha un JInernalFrame on veurem les especificacions del projecte seleccionat i  allà podrem veure/modificar les hores dedicades i l’sprint a la que *pertanyen i podrem afegir-ne. ( tot depenent del permís d’usuari).
 
*Hi ha un JInernalFrame on veurem les especificacions del projecte seleccionat i  allà podrem veure/modificar les hores dedicades i l’sprint a la que *pertanyen i podrem afegir-ne. ( tot depenent del permís d’usuari).
Línia 59: Línia 112:
  
 
==Gestió de projecte==
 
==Gestió de projecte==
=== Sprint #1 ( hores) -- ===
+
=== Sprint #1 ( 18 hores) 16/1/2019--23/1/2019 ===
=== Sprint #2 ( hores) -- ===
+
* 1.Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints
 +
* 2.Heu de fer servir JPA/Hibernate per l'accès a la base de dades remota
 +
* 3.Els usuaris poden ser de tipus: Developer( només pot visualitzar les dades), Product Owner(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), Scrum Master(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), Administrador d'usuaris(pot crear usuaris)
 +
* 4.Quan inicia l'aplicació ha d'intentar trobar la base de dades remota en aquest cas ho indicarà amb un texte (ONLINE)
 +
* 5.Totes les finestres internes  ( FinternalFrames ) es poden tancar i redimensionar.
 +
* 6.El projecte ha de tenir  un JInternalFrame de login única per tots els usuaris. Apareix al obrir l’aplicació. Fins que no està logueat, no estan actius els menús.
 +
[[Fitxer:loginScrum.png]]
 +
* 7.Al clicar ENTER ha de intentar validar l’usuari.
 +
* 8.Ha de tenir un JInternalFrame per inscriure usuaris al programa.
 +
[[Fitxer:creacioUsuarisScrum.png]]
 +
 
 +
=== Sprint #2 ( 18 hores) 23/1/2019--30/1/2019 ===
 +
* 9.Generar password genera password aleatori de 6 caràters, ho mostra per un JOptionPane i ho afegeix a un formulari per ser guardat.
 +
* 10.El nom del loguin es genera automàticament a partir de la inicial del nom de pila i primer cognom sencer.
 +
* 11.Es comprova que el password coincideix amb la seva repetició. Si no és així, es mostra un label al costat del camp del text indicant el problema en vermell.
 +
* 12.S’ha de confirmar el format de mail.
 +
* 13.Ha de tenir un JInternalFrame per afegir projectes.
 +
[[Fitxer:addProyectosScrum.png]]
 +
* 14.Totes les accions a la base de dades remota es replicaràn a la base de dades embeguda
 +
* 15.Si el nom del projecte ja existeix, no es crea i s’avisa a l’usuari amb un label sota el JTextField de Nom de projecte.
 +
* 16.Els ComboBox d’usuaris es carreguen amb els usuaris de la base de dades que poden fer la respectiva tasca, scrum master o product owner.
 +
* 17.Sempre es veurà a la part dreta superior el nom de l’usuari amb el que estem logueixats i un botó per tancar la sessió.
 +
[[Fitxer:usuarioLogadoScrum.png]]
 +
* 18.Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)
 +
* 19.Al JDecktop pane hi haurà un menú amb els següents menús principals:
 +
**Usuaris.  Submenus:
 +
***Nou usuari.
 +
***Buscar usuari ( veurem les dades i les podrem modificar )
 +
[[Fitxer:MenuUsuariosScrum.png]]
 +
**Projectes Submenus:
 +
***Nou projecte
 +
***Mostrar tots els projectes
 +
[[Fitxer:menuProyectosScrum.png]]
 +
* 23.Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió
 +
 
 
===Sprint #3 ( hores) -- ===
 
===Sprint #3 ( hores) -- ===

Revisió de 14:43, 30 gen 2019

Scrum1.png

Introducció

Gestor de projectes Scrum

Product Backlog

  • 1.Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints
  • 2.Heu de fer servir JPA/Hibernate per l'accès a la base de dades remota
  • 3.Els usuaris poden ser de tipus: Developer( només pot visualitzar les dades), Product Owner(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), Scrum Master(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), Administrador d'usuaris(pot crear usuaris)
  • 4.Quan inicia l'aplicació ha d'intentar trobar la base de dades remota en aquest cas ho indicarà amb un texte (ONLINE)
  • 5.Totes les finestres internes ( FinternalFrames ) es poden tancar i redimensionar.
  • 6.El projecte ha de tenir un JInternalFrame de login única per tots els usuaris. Apareix al obrir l’aplicació. Fins que no està logueat, no estan actius els menús.

LoginScrum.png

  • 7.Al clicar ENTER ha de intentar validar l’usuari.
  • 8.Ha de tenir un JInternalFrame per inscriure usuaris al programa.

CreacioUsuarisScrum.png

  • 9.Generar password genera password aleatori de 6 caràters, ho mostra per un JOptionPane i ho afegeix a un formulari per ser guardat.
  • 10.El nom del loguin es genera automàticament a partir de la inicial del nom de pila i primer cognom sencer.
  • 11.Es comprova que el password coincideix amb la seva repetició. Si no és així, es mostra un label al costat del camp del text indicant el problema en vermell.
  • 12.S’ha de confirmar el format de mail.
  • 13.Ha de tenir un JInternalFrame per afegir projectes.

AddProyectosScrum.png

  • 14.Totes les accions a la base de dades remota es replicaràn a la base de dades embeguda
  • 15.Si el nom del projecte ja existeix, no es crea i s’avisa a l’usuari amb un label sota el JTextField de Nom de projecte.
  • 16.Els ComboBox d’usuaris es carreguen amb els usuaris de la base de dades que poden fer la respectiva tasca, scrum master o product owner.
  • 17.Sempre es veurà a la part dreta superior el nom de l’usuari amb el que estem logueixats i un botó per tancar la sessió.

UsuarioLogadoScrum.png

  • 18.Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)
  • 19.Al JDecktop pane hi haurà un menú amb els següents menús principals:
    • Usuaris. Submenus:
      • Nou usuari.
      • Buscar usuari ( veurem les dades i les podrem modificar )

MenuUsuariosScrum.png

    • Projectes Submenus:
      • Nou projecte
      • Mostrar tots els projectes

MenuProyectosScrum.png

  • 20.Hi haurà un JInternalFrame on es veurà la llista de projectes i quan cliquem en un d’ells, es veurà a la seva dreta les dades del projecte.

ListaProyectosScrum.png

  • 21.Al JInternalFrame on es veuen els projectes , hi ha un botó per mostrar les especificacions.
  • 22.Hi ha un JInernalFrame on veurem les especificacions del projecte seleccionat i allà podrem veure/modificar les hores dedicades i l’sprint a la que pertanyen i podrem afegir-ne. ( tot depenent del permís d’usuari).

DetallProjecte.png

  • 23.Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió
  • 24.Quan s'inicia l'aplicació s'ha de comprobar si han hagut accions OFFLINE, en aquest cas replicar les accions a la base de dades remota
  • 25.Per crear usuaris nous heu de fer servir una Store Procedure (tant a la base de dades remota com a la embeguda)
  • 26.Al clicar el botó ELIMINAR, s’esborren de la base de dades les Tasques ( especificacions ) marcades amb el checkbox.
  • 27.Al clicar el botó GUARDAR, es guarden tots els canvis realitzats a la base de dades.
  • 28.Al clicar al botó AÑADIR, s’obre un altre JInternalFrame on podem introduir les dades de la nova tasca. Aquesta tasca correspon al projecte que tenim ara seleccionat.

AfegeixEspec.png

  • 29.Al clicar per tancar aquesta finestre apareix un missatge per confirmar. Si Cliquem Cancelar, no tanca i si cliquem Aceptar sí.
  • 30.Quan cliquem a Añadir i es guarda correctament a la base de dades la nova tasca, apareix un missatge de confirmació i s’oculta la finestra de “Nueva tarea”. Si no es pot guardar es mostra un missatge i no s’amaga la finestra.

Confirmacio.png

  • 31.Si dos o més usuaris a la vegada fan servir la aplicació en mode OFFLINE, quant tornin a tenir conexió només es replicarán les instruccions a la base de dades remota si aquesta no ha canviat desde l'última vegada que va tenir connexió

Especificacions funcionals

M6: Accès a dades

  • Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints
  • Heu de fer servir JPA/Hibernate per l'accès a la base de dades remota
  • Els usuaris poden ser de tipus: Developer( només pot visualitzar les dades), Product Owner(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), Scrum Master(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), Administrador d'usuaris(pot crear usuaris)
  • El projecte ha de tenir una página de login única per tots els usuaris
  • Quan inicia l'aplicació ha d'intentar trobar la base de dades remota en aquest cas ho indicarà amb un texte (ONLINE)
  • Totes les accions a la base de dades remota es replicaràn a la base de dades embeguda
  • Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)
  • Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió
  • Quan s'inicia l'aplicació s'ha de comprobar si han hagut accions OFFLINE, en aquest cas replicar les accions a la base de dades remota
  • Per crear usuaris nous heu de fer servir una Store Procedure (tant a la base de dades remota com a la embeguda)
  • Si dos o més usuaris a la vegada fan servir la aplicació en mode OFFLINE, quant tornin a tenir conexió només es replicarán les instruccions a la base de dades remota si aquesta no ha canviat desde l'última vegada que va tenir connexió

M7: Disseny d'interficíes

  • Totes les finestres internes ( FinternalFrames ) es poden tancar i redimensionar.
  • El projecte ha de tenir un JInternalFrame de login única per tots els usuaris. Apareix al obrir l’aplicació. Fins que no està logueat, no estan actius els menús.

LoginScrum.png

  • Al clicar ENTER ha de intentar validar l’usuari.
  • Ha de tenir un JInternalFrame per inscriure usuaris al programa.

CreacioUsuarisScrum.png

  • Generar password genera password aleatori de 6 caràters, ho mostra per un JOptionPane i ho afegeix a un formulari per ser guardat.
  • El nom del loguin es genera automàticament a partir de la inicial del nom de pila i primer cognom sencer.
  • Es comprova que el password coincideix amb la seva repetició. Si no és així, es mostra un label al costat del camp del text indicant el problema en vermell.
  • S’ha de confirmar el format de mail.
  • Ha de tenir un JInternalFrame per afegir projectes.

AddProyectosScrum.png

  • Si el nom del projecte ja existeix, no es crea i s’avisa a l’usuari amb un label sota el JTextField de Nom de projecte.
  • Els ComboBox d’usuaris es carreguen amb els usuaris de la base de dades que poden fer la respectiva tasca, scrum master o product owner.
  • Sempre es veurà a la part dreta superior el nom de l’usuari amb el que estem logueixats i un botó per tancar la sessió.

UsuarioLogadoScrum.png

  • Al JDecktop pane hi haurà un menú amb els següents menús principals:
    • Usuaris. Submenus:
      • Nou usuari.
      • Buscar usuari ( veurem les dades i les podrem modificar ) )

MenuUsuariosScrum.png

    • Projectes Submenus:
      • Nou projecte
      • Mostrar tots els projectes

MenuProyectosScrum.png

  • Hi haurà un JInternalFrame on es veurà la llista de projectes i quan cliquem en un d’ells, es veurà a la seva dreta les dades del projecte.

ListaProyectosScrum.png

  • Al JInternalFrame on es veuen els projectes , hi ha un botó per mostrar les especificacions.
  • Hi ha un JInernalFrame on veurem les especificacions del projecte seleccionat i allà podrem veure/modificar les hores dedicades i l’sprint a la que *pertanyen i podrem afegir-ne. ( tot depenent del permís d’usuari).

Especifiacions no funcionals

  • S'ha d'implementar el patró de diseny DAO per accès a les dades
  • El projecte farà servir una base de dades remota (el servidor de base de dades es trobarà al PC del profe)
  • Al PC del profe hi haurà un servidor de base de dades però cada grup haurà de crear la seva base de dades
  • El projecte farà servir una base de dades embeguda
  • L'únic tipus d'usuari que pot veure tots els projectes son els Scrum Masters

Definition of Done (DOD)

  1. Tasca implementada
  2. Tasca testejada (en al menys 2 navegadors, firefox i google Chrome)
  3. Tasca comitejada
  4. Tasca pujada a producció

Gestió de projecte

Sprint #1 ( 18 hores) 16/1/2019--23/1/2019

  • 1.Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints
  • 2.Heu de fer servir JPA/Hibernate per l'accès a la base de dades remota
  • 3.Els usuaris poden ser de tipus: Developer( només pot visualitzar les dades), Product Owner(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), Scrum Master(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), Administrador d'usuaris(pot crear usuaris)
  • 4.Quan inicia l'aplicació ha d'intentar trobar la base de dades remota en aquest cas ho indicarà amb un texte (ONLINE)
  • 5.Totes les finestres internes ( FinternalFrames ) es poden tancar i redimensionar.
  • 6.El projecte ha de tenir un JInternalFrame de login única per tots els usuaris. Apareix al obrir l’aplicació. Fins que no està logueat, no estan actius els menús.

LoginScrum.png

  • 7.Al clicar ENTER ha de intentar validar l’usuari.
  • 8.Ha de tenir un JInternalFrame per inscriure usuaris al programa.

CreacioUsuarisScrum.png

Sprint #2 ( 18 hores) 23/1/2019--30/1/2019

  • 9.Generar password genera password aleatori de 6 caràters, ho mostra per un JOptionPane i ho afegeix a un formulari per ser guardat.
  • 10.El nom del loguin es genera automàticament a partir de la inicial del nom de pila i primer cognom sencer.
  • 11.Es comprova que el password coincideix amb la seva repetició. Si no és així, es mostra un label al costat del camp del text indicant el problema en vermell.
  • 12.S’ha de confirmar el format de mail.
  • 13.Ha de tenir un JInternalFrame per afegir projectes.

AddProyectosScrum.png

  • 14.Totes les accions a la base de dades remota es replicaràn a la base de dades embeguda
  • 15.Si el nom del projecte ja existeix, no es crea i s’avisa a l’usuari amb un label sota el JTextField de Nom de projecte.
  • 16.Els ComboBox d’usuaris es carreguen amb els usuaris de la base de dades que poden fer la respectiva tasca, scrum master o product owner.
  • 17.Sempre es veurà a la part dreta superior el nom de l’usuari amb el que estem logueixats i un botó per tancar la sessió.

UsuarioLogadoScrum.png

  • 18.Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)
  • 19.Al JDecktop pane hi haurà un menú amb els següents menús principals:
    • Usuaris. Submenus:
      • Nou usuari.
      • Buscar usuari ( veurem les dades i les podrem modificar )

MenuUsuariosScrum.png

    • Projectes Submenus:
      • Nou projecte
      • Mostrar tots els projectes

MenuProyectosScrum.png

  • 23.Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió

Sprint #3 ( hores) --