Proyecto M06 Unidad Formativa 1 (Curso 2018-2019)

De Wiket
Salta a la navegació Salta a la cerca
Globos.jpeg

Introducció

El joc del Qui és qui?

Farem el joc del qui es qui contra la màquina.

  1. El servidor triará una carta d'entre un seguit d'opcions i nosaltres l'haurem d'endevinar fent preguntes
  2. Cada carta tindrà una sèrie de característiques limitades i úniques.
  3. Les preguntes ens permetrà descartar opcions, per exemple: Porta ulleres? -> si la resposta es SI, descartem totes aquelles cartes que NO porten ulleres
  4. Guanyes el joc si totes les cartes menys 1 estan descartades i l'única que queda és la carta sel·leccionada pel servidor.
  5. Perds el joc si l'única carta que queda NO coincideix amb la sel·leccionada pel servidor.


Product Backlog

Especificacions funcionals

M6: programació client

  1. Totes les cartes excepte la seleccionada pel servidor han de poder descartar-se (girar-se cap per avall)
  2. Un cop descartada un carta NO pot tornar a girar-se

M7: programació servidor

  1. Configurarem les característiques dels personatges en un arxiu de configuració config.php
  2. Les característiques són finites i hi haurà una per línia a l'arxiu de conf. Per exemple:
  3. El servidor haurà de triar una carta a l'atzar perquè l'endevini l'usuari.
  4. ...

M9: disseny d'interfície


Especifiacions no funcionals

  • Es treballarà amb Javascript pur, no es poden fer servir llibreries externes o frameworks
  • Es traballarà amb PHP



Definition of Done (DOF)

  1. Tasca implementada
  2. Tasca testejada
  3. Tasca comitejada
  4. Tasca pujada a producció


Gestió de projecte

Sprint #1 (27-30 hores)


Sprint #2 (27-30 hores)


Sprint #3 (27-30 hores)