Proyecto M06 Unidad Formativa 1 (Curso 2018-2019)
La revisió el 19:27, 19 set 2018 per Lzabala (discussió | contribucions)
Introducció
El joc del Qui és qui?
Farem el joc del qui es qui contra la màquina.
- El servidor triará una carta d'entre un seguit d'opcions i nosaltres l'haurem d'endevinar fent preguntes
- Cada carta tindrà una sèrie de característiques limitades i úniques.
- Les preguntes ens permetrà descartar opcions, per exemple: Porta ulleres? -> si la resposta es SI, descartem totes aquelles cartes que NO porten ulleres
- Guanyes el joc si totes les cartes menys 1 estan descartades i l'única que queda és la carta sel·leccionada pel servidor.
- Perds el joc si l'única carta que queda NO coincideix amb la sel·leccionada pel servidor.
Product Backlog
Especificacions funcionals
M6: programació client
- Totes les cartes excepte la seleccionada pel servidor han de poder descartar-se (girar-se cap per avall)
- Un cop descartada un carta NO pot tornar a girar-se
- Crear un combo box per seleccionar les preguntes relacionades amb les ulleres (la pregunta ha de ser de SI o NO)
- Crear un combo box per seleccionar les preguntes relacionades amb la barba (la pregunta ha de ser de SI o NO)
- Crear un combo box per seleccionar les preguntes relacionades amb el Cabell (la pregunta ha de ser de SI o NO)
- Crear un botó amb el text: "Fes la pregunta" que en clicar-lo detecti quin combo box té la pregunta a realitzar y consulti en els atributs de la carta seleccionada pel servidor la respota y la imprimeixi per pantalla
- Si en clicar el botó "Fes la pregunta" hi ha més d'un combo box "activat" ha de mostrar un missatge de error informant que només es pot realitzar una pregunta cada cop
- En cas de que el botó "Fes la pregunta" generi un error per que hi ha més d'un combo box "activat" a més a més de mostrar el missatge d'error ha de "resetejar" tots el combo box
- Després de realitzar una pregunta al ordinador si el jugador intenta realitzar una altra pregunta sense descartar cap carta ha de sortir un missatge d'avís amb el text
M7: programació servidor
- Configurarem les característiques dels personatges en un arxiu de configuració config.php
- Les característiques són finites i hi haurà una per línia a l'arxiu de conf. Per exemple:
- El servidor haurà de triar una carta a l'atzar perquè l'endevini l'usuari.
- ...
M9: disseny d'interfície
Especifiacions no funcionals
- Es treballarà amb Javascript pur, no es poden fer servir llibreries externes o frameworks
- Es traballarà amb PHP
- Cada carta tindrà 3 atributs: (ulleres -> SI o NO, barba -> SI o NO, Cabell -> ROS, CASTANY, BRU
- Heu de trobar 12 cartes amb les convinacions dels 3 atributs únic.
- Carta 1 => Ulleres, Barba, Ros,
- Carta 2 => ulleres, barba, CASTANY
- Carta 3 => ulleres, barba, BRU
- Carta 4 => NO ulleres, barba, ROS
- Carta 5 => NO ulleres, barba, CASTANY
- Carta 6 => NO ulleres, barba, BRU
- Carta 7 => ulleres, NO barba, ROS
- Carta 8 => ulleres, NO barba, CASTANY
- Carta 9 => ulleres, NO barba, BRU
- Carta 10 => NO ulleres, NO barba, ROS
- Carta 11 => NO ulleres, NO barba, CASTANY
- Carta 12 => NO ulleres, NO barba, BRU
Definition of Done (DOF)
- Tasca implementada
- Tasca testejada
- Tasca comitejada
- Tasca pujada a producció
Gestió de projecte
Sprint #1 (27-30 hores)
Sprint #2 (27-30 hores)