Projecte Gestor de projectes SCRUM
Introducció
Gestor de projectes Scrum
Product Backlog
Especificacions funcionals
M6: programació client
- Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc
- El marc i l'icona ha de parpellejar
- En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout
- Pantalla de login:
- Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte
- Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta
- Pantalla de Projectes
- Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte
- La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)
- Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)
- Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)
- Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris
- Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació
- Pantalla Administració de projecte
- Developer View
- Un marc per tota la informació general (la introduida quan es crea el projecte)
- Un marc per tots els Sprints (aquests son clicables)
- Un marc per totes les especificacions (Product Backlog)
- Quan cliquem en un sprint es visualitza tota la informació de l'sprint ( número de Sprint, data d'inici, data de fi, hores totals de l'sprint, especificacions amb les hores
- Els sprints actius s'ha d'indicar amb una marca verda, els sprints acabats amb una marca gris
- Product Owner View
- Pot fer y veu el mateix que un developer
- Al marc de les especificacions sota la última especificació introduida ha de apareixer un input i un botó "+" per poder introduir una nova especificació
- Al marc de les especificacions al costat dret de cada especificació heu de crear els botons (cap amunt, cap avall, eliminar) que han de permetre moure cap amunt, moure cap avall o eliminar una especificació
- Al marc de les especificacions heu de crear un botó per guardar els canvis
- Developer View
M7: programació servidor
- L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
- Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints
- Product owner: pot insertar especificacions
- Developer: només visualitza els projectes que té assignats
- Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.
- L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.
- La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.
- Els usuaris poden recuperar contrasenya a través d'email. Han de rebre un link que els permeti introduïr una nova contrasenya.
- Volem un usuari "admin" que pugui crear altres usuaris i permisos.
M9: disseny d'interfície
Especifiacions no funcionals
Definition of Done (DOF)
- Tasca implementada
- Tasca testejada (en al menys 2 navegadors, firefox i google Chrome)
- Tasca comitejada
- Tasca pujada a producció
Gestió de projecte
Sprint #1 ( 30 hores) 26/11/2018--10/12/2018
- A. Disseny i anàlisi de la base de dades(6h)
- 1.L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints Product owner: pot insertar especificacions Developer: només visualitza els projectes que té assignats(4h)
- 2.Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.(1h)
- 3.L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.(1h)
- 4.La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.(1)
- 5.Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc(2h)
- 6.El marc i l'icona ha de parpellejar(1h)
- 7.En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout(2h)
- 8.Pantalla de login:
Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta(1h)
- 9.Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte(1h)
- 10.La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)(1h)
- 11.Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)(1h)
- 12.Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)(4h)
- 13.Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris(1h)
- 14.Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació(1h)
- 15. Developers i Product Owner no poden veure el botó de crear nou projecte i a més els developers i els product owners només poden veure els projectes que tenen assignats