Diferència entre revisions de la pàgina «Projecte Gestor de projectes SCRUM»

De Wiket
Salta a la navegació Salta a la cerca
Línia 60: Línia 60:
 
***Els sprints actius s'ha d'indicar amb una marca verda, els sprints acabats amb una marca gris
 
***Els sprints actius s'ha d'indicar amb una marca verda, els sprints acabats amb una marca gris
 
**'''Product Owner View'''
 
**'''Product Owner View'''
***Pot fer y veu el mateix que un developer
+
***Pot fer i veu el mateix que un developer
 
***Al marc de les especificacions sota la última especificació introduida ha de apareixer un input i un botó "+" per poder introduir una nova especificació
 
***Al marc de les especificacions sota la última especificació introduida ha de apareixer un input i un botó "+" per poder introduir una nova especificació
 
***Al marc de les especificacions al costat dret de cada especificació heu de crear els botons (cap amunt, cap avall, eliminar) que han de permetre moure cap amunt, moure cap avall o eliminar una especificació
 
***Al marc de les especificacions al costat dret de cada especificació heu de crear els botons (cap amunt, cap avall, eliminar) que han de permetre moure cap amunt, moure cap avall o eliminar una especificació
 
***Al marc de les especificacions heu de crear un botó per guardar els canvis
 
***Al marc de les especificacions heu de crear un botó per guardar els canvis
 +
**'''Scrum Master View'''
 +
***Pot fer i veu el mateix que un developer
 +
***Al marc d'Sprints ha de apareixer un botó amb el texte "Crear Nou Sprint"
 +
***En clicar el botó "Crear Nou Sprint" ha de apareixer un formulari amb els següents camps: número de Sprint, data d'inici, data de fi, hores totals de l'sprint i un botó (submit) que es digui "Crea".
 +
***Tots els camps del formulari per crear un Sprint son obligatoris
 +
***Número d'Sprint ha de ser consecutiu i ha de tenir en compte l'últim Sprint creat
 +
***La data de inici sempre ha de ser posterior a la data d'avui
 +
***La data de fi sempre ha de ser posterior en al menys 1 dia a la data d'inici
 +
*** Quan cliquem en un sprint i es desplega pot tenir 2 estats (Sprint Tancat, Sprint Obert).
  
 
====M7: programació servidor====
 
====M7: programació servidor====

Revisió del 17:14, 29 nov 2018

Scrum1.png

Introducció

Gestor de projectes Scrum

Product Backlog

  • A. Disseny i anàlisi de la base de dades
  • 1.L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
  Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints
  Product owner: pot insertar especificacions
  Developer: només visualitza els projectes que té assignats
  • 2.Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.
  • 3.L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.
  • 4.La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.
  • 5.Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc
  • 6.El marc i l'icona ha de parpellejar
  • 7.En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout
  • 8.Pantalla de login:Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte.Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta
  • 9.Pantalla de Projectes:Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte
  • 10.Pantalla de Projectes:La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)
  • 11.Pantalla de Projectes:Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)
  • 12.Pantalla de Projectes:Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)
  • 13.Pantalla de Projectes:Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris
  • 14.Pantalla de Projectes:Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació
  • 15.Pantalla de Projectes:Developers i Product Owner no poden veure el botó de crear nou projecte i a més els developers i els product owners només poden veure els projectes que tenen assignats
  • 16.Els usuaris poden recuperar contrasenya a través d'email. Han de rebre un link que els permeti introduïr una nova contrasenya.
  • 17.Pantalla Administració de projecte:(Developer View) Un marc per tota la informació general (la introduida quan es crea el projecte)
  • 18.Pantalla Administració de projecte:(Developer View) Un marc per tots els Sprints (aquests son clicables)
  • 19.Pantalla Administració de projecte:(Developer View) Un marc per totes les especificacions (Product Backlog)
  • 20.Pantalla Administració de projecte:(Developer View) Quan cliquem en un sprint es visualitza tota la informació de l'sprint ( número de Sprint, data d'inici, data de fi, hores totals de l'sprint, especificacions amb les hores
  • 21.Pantalla Administració de projecte:(Developer View) Els sprints actius s'ha d'indicar amb una marca verda, els sprints acabats amb una marca gris
  • 22.Pantalla Administració de projecte:(Product Owner View) Pot fer y veu el mateix que un developer
  • 23.Pantalla Administració de projecte:(Product Owner View) Al marc de les especificacions sota la última especificació introduida ha de apareixer un input i un botó "+" per poder introduir una nova especificació
  • 24.Pantalla Administració de projecte:(Product Owner View) Al marc de les especificacions al costat dret de cada especificació heu de crear els botons (cap amunt, cap avall, eliminar) que han de permetre moure cap amunt, moure cap avall o eliminar una especificació
  • 25.Pantalla Administració de projecte:(Product Owner View) Al marc de les especificacions heu de crear un botó per guardar els canvis

Especificacions funcionals

M6: programació client

  • Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc
  • El marc i l'icona ha de parpellejar
  • En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout
  • Pantalla de login:
    • Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte
    • Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta
  • Pantalla de Projectes
    • Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte
    • La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)
    • Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)
    • Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)
    • Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris
    • Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació
  • Pantalla Administració de projecte
    • Developer View
      • Un marc per tota la informació general (la introduida quan es crea el projecte)
      • Un marc per tots els Sprints (aquests son clicables)
      • Un marc per totes les especificacions (Product Backlog)
      • Quan cliquem en un sprint es visualitza tota la informació de l'sprint ( número de Sprint, data d'inici, data de fi, hores totals de l'sprint, especificacions amb les hores
      • Els sprints actius s'ha d'indicar amb una marca verda, els sprints acabats amb una marca gris
    • Product Owner View
      • Pot fer i veu el mateix que un developer
      • Al marc de les especificacions sota la última especificació introduida ha de apareixer un input i un botó "+" per poder introduir una nova especificació
      • Al marc de les especificacions al costat dret de cada especificació heu de crear els botons (cap amunt, cap avall, eliminar) que han de permetre moure cap amunt, moure cap avall o eliminar una especificació
      • Al marc de les especificacions heu de crear un botó per guardar els canvis
    • Scrum Master View
      • Pot fer i veu el mateix que un developer
      • Al marc d'Sprints ha de apareixer un botó amb el texte "Crear Nou Sprint"
      • En clicar el botó "Crear Nou Sprint" ha de apareixer un formulari amb els següents camps: número de Sprint, data d'inici, data de fi, hores totals de l'sprint i un botó (submit) que es digui "Crea".
      • Tots els camps del formulari per crear un Sprint son obligatoris
      • Número d'Sprint ha de ser consecutiu i ha de tenir en compte l'últim Sprint creat
      • La data de inici sempre ha de ser posterior a la data d'avui
      • La data de fi sempre ha de ser posterior en al menys 1 dia a la data d'inici
      • Quan cliquem en un sprint i es desplega pot tenir 2 estats (Sprint Tancat, Sprint Obert).

M7: programació servidor

  • L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
    • Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints
    • Product owner: pot insertar especificacions
    • Developer: només visualitza els projectes que té assignats
  • Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.
  • L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.
  • La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.
  • Els usuaris poden recuperar contrasenya a través d'email. Han de rebre un link que els permeti introduïr una nova contrasenya.
  • Volem un usuari "admin" que pugui crear altres usuaris i permisos.


M9: disseny d'interfície

Especifiacions no funcionals

Definition of Done (DOD)

  1. Tasca implementada
  2. Tasca testejada (en al menys 2 navegadors, firefox i google Chrome)
  3. Tasca comitejada
  4. Tasca pujada a producció

Gestió de projecte

Sprint #1 ( 30 hores) 26/11/2018--11/12/2018

  • A. Disseny i anàlisi de la base de dades(6h)
  • 1.L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
   Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints
   Product owner: pot insertar especificacions
   Developer: només visualitza els projectes que té assignats(4h)
  • 2.Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.(1h)
  • 3.L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.(1h)
  • 4.La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.(1)
  • 5.Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc(2h)
  • 6.El marc i l'icona ha de parpellejar(1h)
  • 7.En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout(2h)
  • 8.Pantalla de login:
   Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte
   Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta(1h)
  • 9.Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte(1h)
  • 10.La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)(1h)
  • 11.Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)(1h)
  • 12.Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)(4h)
  • 13.Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris(1h)
  • 14.Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació(1h)
  • 15. Developers i Product Owner no poden veure el botó de crear nou projecte i a més els developers i els product owners només poden veure els projectes que tenen assignats

Sprint #2 (27 hores) --

Sprint #3 (27 hores) --