Projecte Gestor de projectes SCRUM

De Wiket
Salta a la navegació Salta a la cerca
Scrum1.png

Introducció

Gestor de projectes Scrum

Product Backlog

  • A. Disseny i anàlisi de la base de dades
  • 1.L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
  Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints
  Product owner: pot insertar especificacions
  Developer: només visualitza els projectes que té assignats
  • 2.Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.
  • 3.L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.
  • 4.La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.
  • 5.Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc
  • 6.El marc i l'icona ha de parpellejar
  • 7.En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout
  • 8.Pantalla de login:Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte.Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta
  • 9.Pantalla de Projectes:Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte
  • 10.Pantalla de Projectes:La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)
  • 11.Pantalla de Projectes:Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)
  • 12.Pantalla de Projectes:Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)
  • 13.Pantalla de Projectes:Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris
  • 14.Pantalla de Projectes:Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació
  • 15.Pantalla de Projectes:Developers i Product Owner no poden veure el botó de crear nou projecte i a més els developers i els product owners només poden veure els projectes que tenen assignats

Especificacions funcionals

M6: programació client

  • Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc
  • El marc i l'icona ha de parpellejar
  • En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout
  • Pantalla de login:
    • Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte
    • Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta
  • Pantalla de Projectes
    • Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte
    • La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)
    • Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)
    • Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)
    • Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris
    • Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació
  • Pantalla Administració de projecte
    • Developer View
      • Un marc per tota la informació general (la introduida quan es crea el projecte)
      • Un marc per tots els Sprints (aquests son clicables)
      • Un marc per totes les especificacions (Product Backlog)
      • Quan cliquem en un sprint es visualitza tota la informació de l'sprint ( número de Sprint, data d'inici, data de fi, hores totals de l'sprint, especificacions amb les hores
      • Els sprints actius s'ha d'indicar amb una marca verda, els sprints acabats amb una marca gris
    • Product Owner View
      • Pot fer y veu el mateix que un developer
      • Al marc de les especificacions sota la última especificació introduida ha de apareixer un input i un botó "+" per poder introduir una nova especificació
      • Al marc de les especificacions al costat dret de cada especificació heu de crear els botons (cap amunt, cap avall, eliminar) que han de permetre moure cap amunt, moure cap avall o eliminar una especificació
      • Al marc de les especificacions heu de crear un botó per guardar els canvis

M7: programació servidor

  • L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
    • Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints
    • Product owner: pot insertar especificacions
    • Developer: només visualitza els projectes que té assignats
  • Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.
  • L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.
  • La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.
  • Els usuaris poden recuperar contrasenya a través d'email. Han de rebre un link que els permeti introduïr una nova contrasenya.
  • Volem un usuari "admin" que pugui crear altres usuaris i permisos.


M9: disseny d'interfície

Especifiacions no funcionals

Definition of Done (DOD)

  1. Tasca implementada
  2. Tasca testejada (en al menys 2 navegadors, firefox i google Chrome)
  3. Tasca comitejada
  4. Tasca pujada a producció

Gestió de projecte

Sprint #1 ( 30 hores) 26/11/2018--11/12/2018

  • A. Disseny i anàlisi de la base de dades(6h)
  • 1.L'aplicació tindrà els següents perfils d'usuari amb diferents permisos:
   Scrum master: crea projectes, sprints, temporitza especificacions i sprints, assigna especifiacions a sprints
   Product owner: pot insertar especificacions
   Developer: només visualitza els projectes que té assignats(4h)
  • 2.Cal una pàgina de login única per tots els usuaris.(1h)
  • 3.L'usuari romandrà dins la sessió del seu perfil fins que faci logout.(1h)
  • 4.La contrasenya dels usuaris estarà xifrada de forma segura.(1)
  • 5.Tots el missatges d'error han de tenir una icona d'error, un marc i sempre han de sortir al mateix lloc(2h)
  • 6.El marc i l'icona ha de parpellejar(1h)
  • 7.En tot moment i en totes les pàgines (excepte la pàgina de login) a la part superior dreta ha de apareixer l'usuari logat amb el format (usuari: NOM) i una icona per poder fer logout(2h)
  • 8.Pantalla de login:
   Ha de surtir un missatge de error si l'usuari no es correcte
   Ha de surtir un missatge de error si la contrasenya no es correcta(1h)
  • 9.Llista dels projectes existens, son links que ens portarà a la pàgina d'administració del projecte(1h)
  • 10.La llista de projectes ha de sortir amb un marc i a la part superior dreta del marc haurà un texte (Projectes)(1h)
  • 11.Si l'usuari es del tipus ScrumMaster també apareixerà un botó (Crear Nou Projecte)(1h)
  • 12.Si fem click en el botó crear projecte es crearà dinàmicament un formulari amb els camps necessaris per crear el projecte ( nom del projecte, descripció, ScrumMaster, Product Owner, Grup de desenvolupadors, crear)(4h)
  • 13.Tots els camps (excepte descripció) son obligatoris i per tant heu d'afegir el control per no permetre crear cap projecte si no està emplenat algun dels camps obligatoris(1h)
  • 14.Després de crear un nou projecte s'ha de recarregar la pàgina per veure la nova informació(1h)
  • 15. Developers i Product Owner no poden veure el botó de crear nou projecte i a més els developers i els product owners només poden veure els projectes que tenen assignats

Sprint #2 (27 hores) --

Sprint #3 (27 hores) --