Diferència entre revisions de la pàgina «Projecte Gestor de projectes SCRUM AMS»

De Wiket
Salta a la navegació Salta a la cerca
Línia 8: Línia 8:
 
====M6: Accès a dades====
 
====M6: Accès a dades====
 
* Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints
 
* Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints
 +
* Heu de fer servir JPA/Hibernate per l'accès a la base de dades remota
 
* Els usuaris poden ser de tipus: '''Developer'''( només pot visualitzar les dades), '''Product Owner'''(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), '''Scrum Master'''(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), '''Administrador d'usuaris'''(pot crear usuaris)
 
* Els usuaris poden ser de tipus: '''Developer'''( només pot visualitzar les dades), '''Product Owner'''(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), '''Scrum Master'''(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), '''Administrador d'usuaris'''(pot crear usuaris)
 
* El projecte ha de tenir una página de login única per tots els usuaris
 
* El projecte ha de tenir una página de login única per tots els usuaris
Línia 14: Línia 15:
 
* Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)
 
* Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)
 
* Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió
 
* Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió
 +
* Quan s'inicia l'aplicació s'ha de comprobar si han hagut accions OFFLINE, en aquest cas replicar les accions a la base de dades remota
 +
* Per crear usuaris nous heu de fer servir una Store Procedure (tant a la base de dades remota com a la embeguda)
  
 
====M7: Disseny d'interficíes====
 
====M7: Disseny d'interficíes====

Revisió del 16:00, 11 gen 2019

Scrum1.png

Introducció

Gestor de projectes Scrum

Product Backlog

Especificacions funcionals

M6: Accès a dades

  • Dissenyar una base de dades per gestionar: Usuaris, grups d'usuaris, projectes, especificacions, sprints
  • Heu de fer servir JPA/Hibernate per l'accès a la base de dades remota
  • Els usuaris poden ser de tipus: Developer( només pot visualitzar les dades), Product Owner(pot visualitzar les dades i afegir/modificar/esborrar especificacions), Scrum Master(pot visualitzar les dades, crear projectes, crear sprints, temporitza especificacions i sprints, assignar especifiacions a sprints), Administrador d'usuaris(pot crear usuaris)
  • El projecte ha de tenir una página de login única per tots els usuaris
  • Quan inicia l'aplicació ha d'intentar trobar la base de dades remota en aquest cas ho indicarà amb un texte (ONLINE)
  • Totes les accions a la base de dades remota es replicaràn a la base de dades embeguda
  • Si al iniciar l'aplicació no troba la base de dades remota només treballarà amb la base de dades embeguda i ho indicarà amb un texte (OFFLINE)
  • Si estem OFFLINE totes les accions a la base de dades han de quedar enregistrades per poder replicar-les a la base de dades remota quan es recuperi la conexió
  • Quan s'inicia l'aplicació s'ha de comprobar si han hagut accions OFFLINE, en aquest cas replicar les accions a la base de dades remota
  • Per crear usuaris nous heu de fer servir una Store Procedure (tant a la base de dades remota com a la embeguda)

M7: Disseny d'interficíes

Especifiacions no funcionals

  • S'ha d'implementar el patró de diseny DAO per accès a les dades
  • El projecte farà servir una base de dades remota (el servidor de base de dades es trobarà al PC del profe)
  • El projecte farà servir una base de dades embeguda

Definition of Done (DOD)

  1. Tasca implementada
  2. Tasca testejada (en al menys 2 navegadors, firefox i google Chrome)
  3. Tasca comitejada
  4. Tasca pujada a producció

Gestió de projecte

Sprint #1 ( hores) --

Sprint #2 ( hores) --

Sprint #3 ( hores) --