Diferència entre revisions de la pàgina «Visual Memory»

De Wiket
Salta a la navegació Salta a la cerca
Línia 17: Línia 17:
  
 
=Backlog=
 
=Backlog=
- specs funcionals = backlog
+
* Tot el projecte serà responsive
 +
* Registre de usuaris(amb ranking) / usuari per defecte(sense ranking).
 +
* Perfil editable en tot moment (foto, nom, correu...).
 +
* Quadricula inicial de 4x4.(Al passar nivells la matriu puja 4x5/5x5/5x6/6x5 etc).
 +
* Tutorial visual i simple de com funciona el joc.
 +
* Modes de joc:
 +
 
 +
* Individual: Amb selecció de nivell.
 +
**Descripció: El joc individual consta d’una pantalla inicial que consta de una matriu de 4x4 al centra de la pantalla amb botons que l’usuari li permet iniciar el joc, el qual desapareix al jugar, un cop a acabat un nivell, surt el temps i els errors que portes, al canviar de nivell de forma automàtica reinicia la matriu amb el nou tamany, al finalitzar , en cas d’estar registrat, surt el teu temps, nivells i errors totals.
 +
 
 +
* Multijugador survival(tots contra la maquina qui aguanti mes guanya):
 +
 
 +
* El joc en multijugardor consta d’una interface diferent a la individual, la part de la matriu es l’única part que es manté al individual, la pantalla inicial per exemple es una sala per esperar que tothom inicií la partida a la vegada, un cop tots estan sincronitzats es genera un conta enrere a cada pantalla per inicia la partida, la pantalla de joc consta d’una zona on hi ha els jugadors actuals en la partida que estàs amb la informació mínima de quin nivell estan, conforma els jugadors fallant un numero concret o superen un temps citat al inicià la “ronda”, els jugadors que fallin surten de la pantalla i els i surt la pantalla final amb el mateix que el joc en individual però també la posició en la que as quedat respecte als jugadors ( en funció de si el nivell intern es públic o no també sortirà si as perdut punts o guanyat).
 +
* Augment de la dificultat del joc no nomes augmentant la matriu.(ex: posar colors mes similars als nivells mes difícils).
 +
* Nivells de complexitat: tonalitats de colors similars, formes, fotos, etc.
 +
* Nivell intern(o públic)+ algorisme de puntuació.
  
 
=== Sprints ===
 
=== Sprints ===

Revisió del 16:20, 16 maig 2020

Motivació

- Intentar millorar la memoria visual dels usuaris que juguin en el joc.

Descripció

- Joc Web que recorda al "saimon dice" amb la diferencia que es un quadrat i el que tens que recordar son celes.

Desplegament

- diagrama de desplegament

Specs no funcionals

Llenguatges

- Html5, Javascript, Php, MySql, Jquery, Css.

Frameworks

- Visual studio code (Win10).

Backlog

  • Tot el projecte serà responsive
  • Registre de usuaris(amb ranking) / usuari per defecte(sense ranking).
  • Perfil editable en tot moment (foto, nom, correu...).
  • Quadricula inicial de 4x4.(Al passar nivells la matriu puja 4x5/5x5/5x6/6x5 etc).
  • Tutorial visual i simple de com funciona el joc.
  • Modes de joc:
  • Individual: Amb selecció de nivell.
    • Descripció: El joc individual consta d’una pantalla inicial que consta de una matriu de 4x4 al centra de la pantalla amb botons que l’usuari li permet iniciar el joc, el qual desapareix al jugar, un cop a acabat un nivell, surt el temps i els errors que portes, al canviar de nivell de forma automàtica reinicia la matriu amb el nou tamany, al finalitzar , en cas d’estar registrat, surt el teu temps, nivells i errors totals.
  • Multijugador survival(tots contra la maquina qui aguanti mes guanya):
  • El joc en multijugardor consta d’una interface diferent a la individual, la part de la matriu es l’única part que es manté al individual, la pantalla inicial per exemple es una sala per esperar que tothom inicií la partida a la vegada, un cop tots estan sincronitzats es genera un conta enrere a cada pantalla per inicia la partida, la pantalla de joc consta d’una zona on hi ha els jugadors actuals en la partida que estàs amb la informació mínima de quin nivell estan, conforma els jugadors fallant un numero concret o superen un temps citat al inicià la “ronda”, els jugadors que fallin surten de la pantalla i els i surt la pantalla final amb el mateix que el joc en individual però també la posició en la que as quedat respecte als jugadors ( en funció de si el nivell intern es públic o no també sortirà si as perdut punts o guanyat).
  • Augment de la dificultat del joc no nomes augmentant la matriu.(ex: posar colors mes similars als nivells mes difícils).
  • Nivells de complexitat: tonalitats de colors similars, formes, fotos, etc.
  • Nivell intern(o públic)+ algorisme de puntuació.

Sprints

- sprints (4)

Github

- links als repos de Github

Imatges de la web

Login.png Registre.png

Menu Inicial.png Joc jugan.png

Incidències

- secció INCIDÈNCIES: expliqueu el què us ha costat més desenvolupar, dificultat vàries (trobar la doc, encallades, etc.)))

Línies Futures

- secció LÍNIES FUTURES: què seria el què desenvoluparíeu a continuació (a mig o llarg plaç)